14 oktober 2017
Koepelkerk, Kattengat 1, 1012 SZ te Amsterdam

In 2017 bestaan De Lions 100 jaar. Al een eeuw lang worden mensen in nood over de hele wereld geholpen door de grootste service club ter wereld. En Lions leveren ook hun bijdrage om de aarde leefbaar achter te laten voor de toekomst. Om dat te benadrukken vieren de Lions Nederland hun verjaardag onder andere met een groots duurzaamheids Symposium.

Het thema is "Naar een duurzame verbinding tussen stad en platteland".

Tijd en Locatie

14 oktober vanaf 10:30 tot ca. 17:00 in de Koepelkerk in het centrum van Amsterdam.

Bekende sprekers

Geopend door de Amsterdamse wethouder Abdeluheb Choho en met uitstekende sprekers zoals LTO voorzitter Marc Calon, groene business ontwikkelaar Chris de Visser, landbouw adviseur Bertus Buizer, directeur Dura Vermeer Jan de Boer en nudge directeur Jan van Betten.  Ria Schutte, Voorzitter Stuurgroep 100 jaar Lions, leidt de dag. Tot slot gaat een panel in op de vraag wat wij als Lions kunnen doen.

Lions doen!

LC Nijmegen presenteert de resultaten van hun "Plastic Soup" project en LC Den Haag-Scheveningen ontvouwt hun plannen om Nederland schoner te maken in een mooie show.

Neem Deel

Een dag waarop we reflecteren over hoe wij in stad en platteland duurzaam samen kunnen leven. Een dag die perspectief geeft voor de toekomst. En Lions laat zien hoe wij kunnen bijdragen voor de volgende 100 jaar.